keskiviikko 6. helmikuuta 2008

4.viikko ja kuukausiraportti

Nyt ei paino ole liikkunut suuntaan, eikä toiseen. Tosin minulla on juuri kuukautiset alkamassa ja se on aina tuonut muutaman ylimääräisen gramman vartalooni. Katsellaan sitten ensi viikolla onko pudotusta taas tullut.

Yleensäkin tammikuusta jäi hyvä fiilis. Pari ensimmäistä viikkoa oli makean syömisen himon kannalta hankalia, mutta heti aluksi lähti mukavasti kiloja ja se kannusti jatkamaan. 4,2kg on hieno saldo yhdelle kuukaudelle ja mielestäni enempää ei minun kokoinen ihminen voisi terveellisesti painoa tiputtaakkaan. Olen syönyt lähes kaikkea, mitä olen halunnut. Makean syönti on jäänyt vain vähemmälle. Jo tästä huomaa, että olen syönyt aikaisemmin aivan liikaa makeaa, vaikka muuten ruokavalioni onkin kähes ennallaan.

Ei kommentteja: