sunnuntai 3. helmikuuta 2008

Kirjoitan siis olen...

Olipa hyvä että Aura laitoit nimeni näkyviin, syyllinen olo on ollut kun en ole kirjoittanut, mutta pikkuveljen häät jne.... Pääsääntöisesti olen ollut niin väsynyt koneelle päästyäni, etten ole jaksanut kirjoittaa.

Vaakassa olen käynyt, suuria lukemia se ei osoita. Taitaa olla aika tarkalleen siinä 68,4-68,8 kg missä viimeksikin. Ahkerasti olen kuitenkin kuntopyörää polkenut joka toinen päivä ainakin. Töissä on ollut onnittelukäyntejä liian paljon, ja vähän on kakkua otettava, kun sitä eteen laitetaan.

Pikaruokaherkuttelut olen kuitenkin jättänyt ja karkkiakaan en ole ostanut. Iltasyömiset TV:n ääressä ovat jääneet tai olen syönyt appelsiinin.

Tänään olin seuraajani työhön siunaamisen jälkeen kirkkokahvilla ja ainoana tarjoamisena kahvin kanssa oli laskiaispulla. Pakko sellainen oli sitten syödä.

Nyt keskiviikkona alkavalla paastonajalla, voisi tietenkin vielä koventaa dieettiä, ymmärtäisivätköhän seurakuntalaiset, jos sanoisin, että en nyt ota kakkua, kun on paastonaika.

Kuukausiraporttiini laitan kuitenkin -1,5 kg, joten ei tilanne ole ollenkaan toivoton.

Laskiaissunnuntain terveisin seijap

1 kommentti:

Pikkumyy kirjoitti...

Minä meinasin kokeilla seurakuntalaisten ymmärrystä. En aio herkkuihin koskea, saa nähdä saako mummojen vihat niskoilleen.