sunnuntai 6. tammikuuta 2008

Alku aina vaikeaa...

Viisi päivää on takana "kevyempää" elämää ja hankalaa on ollut. Joulusuklaita löytyi vielä aikaisemmista urakoinneista huolimatta rasian verran ja nyt sekin on sitten tuhottu. Kröhöm...

Karkkia en ole ostanut, kahvilat olen kiertänyt ja roskaruoastakin pystynyt jotenkin kieltäytymään. Iltaisin olen pysynyt hedelmä- ja näkkärilinjalla. Ateriankorvikkeita vähän maistelin ja totesin ettei todellakaan ole mun juttuni. Kyllä ruoan pitää maistua kuitenkin ruoalta.

Ulkona on ollut todella hyisen kylmää tuulesta johtuen. Siksi vain yksi tunnin lenkki joka kulutti 680 kaloria.

Toivottavasti ensi viikolla olisi enemmän raportoitavaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olen harkinnut kävelylenkkejä, mutta tuohon säähän ei minua saisi edes houkuttelemalla lankakerällä. Tai ainakin sen pitäisi olla jotakin todella erikoista ja ihanaa.